کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ی استان کردستان گفت: آمار تلفات تصادفات جاده‌ای در استان کردستان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری کردستان، فرزاد حسنی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار پزشکی قانونی کشور از ابتدای سال تا پایان آذر سال جاری، ۲۸۷ نفر در سوانح جاده‌ای برون شهری و روستایی استان جان خود را از دست دادند.

وی از کاهش هفت درصدی آمار ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: این آمار در سال گذشته ۳۱۰ نفر گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: طی ۹ ماهه سال جاری، شش هزار و ۴۸۵ نفر در تصادفات جاده‌ای استان مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱.۹ درصدی افراد را نشان می‌دهد.

حسنی تصریح کرد: استان کردستان در بین ۳۱ استان در حوزه تلفات برون شهری و روستایی در رتبه شش و در آمار مصدومان نیز در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی از شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: تعدادی از این نقاط توسط پیمانکاران در حال اصلاح است و نقاط دیگر نیز در دست مطالعه و اقدام قرار گرفته‌اند.

کد خبر 733005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.