تخصیص ۶۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به سازمان نوسازی مدارس

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه نقطه‌ای عطف در حوزه نوسازی مدارس است گفت: دولت سیزدهم با وجود محدودیت‌ها، ۶۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به سازمان نوسازی مدارس اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی در آئین تجلیل از مهندسان برتر نهضت مدرسه‌سازی و اولین دوره اهدای جایزه ملی نصیر اظهار کرد: فضای آموزشی، معلم سوم است، بر یادگیری تأثیر فراوان دارد و باید به آن اهمیت ویژه داد، این در حالی است که تبدیل کردن ایران به کارگاه مدرسه‌سازی اهتمام سازمان نوسازی مدارس است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه هفتم توسعه نقطه‌ای عطف در حوزه نوسازی مدارس است، افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به مدرسه‌سازی در مسیر عدالت آموزشی اهمیت بسیاری داده است.

وزیر آموزش و پرورش ساخت آینده ایران را با کمک مدرسه‌سازی، اقدامی بسیار ارزشمند و مهم بیان کرد و خطاب به مهندسان گفت: مدرسه‌سازی، آینده‌سازی است و روزی که ما و شما نیستیم مدرسه‌ها هستند.

صحرایی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با وجود محدودیت‌ها، ۶۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به سازمان نوسازی مدارس اختصاص داده است.

کد خبر 732965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.