رهاسازی ۹۳۴ خودرو و ۱۴۷۷ نفر از برف و سیل / رخداد ۱۳۸ حادثه در هفته نخست اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به رهاسازی ۹۳۴ خودرو و ۱۴۷۷ نفر از برف و سیل گفت: در بازه زمانی پنجم تا یازدهم اسفند، ۱۳۸ مورد حادثه توسط مأموران این جمعیت پوشش داده شده است.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در بازه زمانی پنجم تا یازدهم اسفند اظهار کرد: در طول این مدت ۱۳۸ مورد حادثه توسط مأموران این جمعیت پوشش داده که از این تعداد به سه مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، چهار حادثه کوهستان و ۲۲ خدمت حضوری امدادرسانی شده است.

وی افزود: طی این بازه زمانی به ۱۳ مورد حادثه ترافیکی برخورد با مانع، ۲۹ مورد تصادف و ۲۸ مورد واژگونی خودرو توسط این امدادگران امدادرسانی شده است، همچنین به ۱۸ مورد حادثه جوی برف و هفت مورد حادثه جوی کولاک رخ داده و به آن‌ها امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به پوشش ۱۲ مورد فوریت‌های پزشکی تصریح کرد: به طور کلی در بازه زمانی مذکور ۲۱۶۵ نفر حادثه دیدند که از این تعداد به ۱۸۱۲ نفر امدادرسانی شد، همچنین ۱۵۱ نفر در حوادث رخ داده مصدوم شدند که از این تعداد ۵۰ نفر توسط امدادگران این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۶ نفر مراقبت‌های سرپایی دریافت کردند.

متقی با اشاره به جان باختن دو نفر در صحنه حوادث رخ داده ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۱ مصدوم رهاسازی، ۱۹ مورد اسکان اضطراری انجام شد و ۹۴۴ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند، همچنین ۷۱۹ نفر به مناطق امن انتقال یافتند.

وی گفت: در بازه زمانی پنجم تا یازدهم اسفند، ۹۳۴ خودرو و در مجموع ۱۴۷۷ نفر گرفتار در برف و سیل توسط مأموران این جمعیت رهاسازی شدند.

کد خبر 732926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.