اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس در حوزه قزوین، آبیک و البرز

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان قزوین سالار ولایتمدار (آبنوش) با کسب ۶۰ هزار و ۲۹ رأی و فاطمه محمدبیگی با کسب ۵۲ هزار و ۷۵۴ رأی به عنوان نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان قزوین سالار ولایتمدار (آبنوش) با کسب ۶۰ هزار و ۲۹ رأی و فاطمه محمدبیگی با کسب ۵۲ هزار و ۷۵۴ رأی به عنوان نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم برگزیده شدند.

همچنین عباس بیگدلی نامزد منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با کسب ۲۳ هزار و ۷۰۳ رأی به عنوان نماینده جدید مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، به جز فاطمه محمدبیگی که نماینده فعلی قزوین، آبیک و البرز در مجلس است، سالار آبنوش و عباس بیگدلی برای نخستین‌بار ردای نمایندگی مجلس را بر تن خواهند کرد.

سالار آبنوش معروف به سردار آبنوش معاونت هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران و فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) را در کارنامه کاری خود دارد. عباس بیگدلی چهره جوان منتخب شهرستان تاکستان هم در انتخابات دوره گذشته موفق به کسب حدود ۱۹ هزار رأی شده بود و دانش‌آموخته حوزه اقتصاد است.

کد خبر 732751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.