فرصت دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ تمدید شد

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تمدید یک هفته‌ای برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد باغستانی اظهار کرد: وراث متوفیان سهام عدالت حداکثر تا روز هفدهم اسفند جاری فرصت دارند تا با ثبت‌نام در سامانه میراث در فهرست دریافت‌کنندگان سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ قرار گیرند.

وی افزود: وراث متوفیان سهام عدالت با مراجعه به شعب شرکت‌های «کارگزاری‌های منتخب یا بانک‌های ملی ایران، ملت، پارسیان و تجارت» می‌توانند فرایند ثبت‌نام خود را در سامانه میراث انجام دهند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مکاتبات لازم را با شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت انجام داده است تا شرایط برای واریز سود در روزهای پایانی سال مهیا شود.

باغستانی افزود: حدود یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر بانکی روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت‌نام یا به‌روز رسانی اطلاعات خود در سامانه سجام (Sejam.ir) در فرایند دریافت سود قرار بگیرند.

منبع: تسنیم

کد خبر 732645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.