تعرفه در استان تهران کم نداریم/ تصمیم تمدید زمان رای گیری با وزارت کشور است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه نیاز به تعرفه اضافه نداریم، گفت: تعرفه در برخی شعب به دلیل ازدحام در حال اتمام است اما به محض اینکه تا ۹۰ درصد تعرفه‌ها را استفاده کنند، برگه‌ها مجدد در این شعب شارژ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس جوهری در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر یک سری نگرانی‌ها داشتیم، اما اتفاقاً زودتر شعب ما در این مکان‌ها مستقر شدند.

وی افزود: مردم رأی گیری خود را به آخر وقت به دلیل ازدحام جمعیت و ترافیک موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد بحث تمدید زمان انتخابات خاطرنشان کرد: احتمال این موضوع وجود دارد، اما این امر در حیطه اختیارات وزارت کشور است.

جوهری اضافه کرد: برای بحث تخلفات تدبیری داشتیم که یک شماره ویژه بازرسی معرفی کردیم و با شماره ۴۵۵۰۰ تماس بگیرند و ما هم این نکات را دریافت و اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع یکی دو گزارش تخلف داشتیم، گفت: این تخلفات در سطح محدود بوده که در مجموعه دادگستری در حال رسیدگی است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کمبود تعرفه رأی در شعب اخذ رأی شهرستان پردیس را تکذیب کرد و ادامه داد: برای همه شعب به اندازه کافی تعرفه در اختیار گذاشته شده است.

کد خبر 732339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.