انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شرکت در انتخابات،‌ یک مسئولیت اجتماعی و حمایت از خواست و اراده مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور، ظهر امروز_ جمعه یازدهم اسفند_ با حضور در شعبه اخذ آرا ضمن دعوت ورزشکاران به مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شرکت در انتخابات، یک مسئولیت اجتماعی و حمایت از خواست و اراده مردم است.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات از سوی همه افراد جامعه برای شکل‌گیری یک مجلس کارآمد و قوی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و وظیفه هر ایرانی که در کشور عزیزمان زندگی می‌کند، این است که در انتخابات شرکت کند و با شرکت در انتخابات برگ زرینی به افتخارات کشور پرافتخارمان اضافه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: حضور آحاد مردم و جامعه ورزش در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانون‌گذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تأثیرگذار داشته باشند.

وی اضافه کرد: به نوبه خودم از جامعه ورزش استان دعوت می‌کنم تا همراه با آحاد مردم در انتخابات شرکت کنند و برای خلق حماسه‌ای ایرانی اسلامی در پای صندوق‌های رأی حضور فعال داشته باشند و امیدوارم ثمره این حضور و این شوری را که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اتفاق می‌افتد، در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

کد خبر 732274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.