مشارکت سیاسی از مولفه‌های پیشرفت است

امام جمعه تیران و کرون گفت: مشارکت سیاسی مردم از مولفه‌های پیشرفت و اقتدار ملت و کشور ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _ جمعه یازدهم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به نقش مشارکت سیاسی در تعالی کشور، اظهار کرد: ملت ایران در بیش از چهار دهه گذشته تاکنون همواره در صحنه‌های مختلف نظام از جمله راهپیمایی و انتخابات‌ها حاضر شده‌اند و حماسه آفریده‌اند.

وی با بیان اینکه این مشارکت بالا سرمایه‌ای برای نظام و کشور بوده، افزود: پیشرفت‌های مختلف و اقتدار ملی و بین المللی ارمغان همین حضور حماسی مردم است.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه همین مؤلفه پیشرفت مایه یاس دشمنان بوده و انتخابات‌ها مورد هجمه قرار می‌گرفت، خاطرنشان کرد: همین انتخابات امسال از سال گذشته تاکنون مورد هجمه بوده، خاطرنشان کرد: دشمن برای کاهش مشارکت بسیار کار کرد و همه ظرفیت‌ها. اما فعال کرد تا اینگونه پایه‌های انقلاب را سست کند.

حجت‌الاسلام رشیدیان اضافه کرد: با ایجاد شرایط سخت برای مردم و تبلیغات رسانه‌ای خود به دنبال کاهش مشارکت ملت ایران و ناکارآمد جلوه دادن نظام بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شناخت خوبی نسبت به دشمنان دارند، تصریح کرد: دشمن را این بار هم شکست خواهند داد و باعث عقب نشینی آن‌ها خواهند شد. مجلس توانمند قادر به گرو گشایی از کشور خواهد بود و نباید جناحی و قومی و محلی رأی بدهیم.

امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: نیروهای انقلابی و متدین و توانمند در مجلس می‌توانند با قانون گذاری و اصلاح قوانین به پیشرفت کشور کمک کنند.

حجت‌الاسلام رشیدیان گفت: نماینده مجلس در سطح ملی بسیار نقش مهمی دارد و برای سرنوشت مملکت نقش آفرینی می‌کند که در این صورت هم انتخابات آن مهم و هم فرد منتخب اهمیت دارد

وی افزود: دشمن همین موضوع را هم مد نظر دارد تا افراد انقلابی و توانمند انتخاب نشوند.

کد خبر 732260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.