مشارکت مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مشارکت مردم در این انتخابات، جبهه مقاومت را امیدوار و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده ظهر امروز _جمعه یازدهم اسفند_ پس از اخذ رأی خود در صندوق در مسجد آیت الله انگجی تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و انتظار از مردم نیز همین است.

وی افزود: پیشرفت‌هایی که امروز در کشور حاصل شده همه به پشتوانه حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده و ایران اسلامی به پشتوانه این مردم، بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و امروز به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: مردم ایران بهترین مردم و لایق بهترین‌ها هستند و به فرموده حضرت امام ره، نمونه این مردم در دنیا دیده نشده است و در ۴۵ سال گذشته با حضور خود در صحنه، ماهیت دشمن را برملا کرده و نشان دادند که تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم آسیبی به این نظام نخواهد رسید.

عباسقلی‌زاده با اشاره به فشارهای دشمنان در سال‌های گذشته، اضافه کرد: مشارکت حداکثری نشان خواهد داد که این فشارها در اراده ملت ایران تأثیری ندارد و توطئه‌های دشمن همه نقش بر آب خواهد شد.

وی گفت: مشارکت مردم در این انتخابات جبهه مقاومت را امیدوار و دشمنان را مأیوس خواهد کرد ضمن اینکه با انتخاب فرد اصلح در این انتخابات که با مشارکت حداکثری بیشتر نمود پیدا می‌کند می‌توانیم به مشکلات معیشتی نیز غلبه کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه رهبر انقلاب احترام عجیبی به مردم آذربایجان قائل هستند، افزود: مردم نیز در پاسخ این محبت رهبر معظم انقلاب، پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند و برخلاف سال‌های قبل که حضور در ساعات پایانی بیشتر بوده، سنت‌شکنی کنند و در همان ساعات اولیه رأی خود را به صندوق بیاندازند.

کد خبر 732216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.