حضور باشکوه مردم استان البرز در ساعات اولیه اخذ رای نویدبخش است

استاندار البرز گفت: این دوره هزار و ۳۳۳ صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۹۹۲ صندوق در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا و ۳۴۱ صندوق در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی، ظهر امروز _جمعه یازدهم اسفند _ در گفت‌وگو ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در صدا و سیمای استان، که روز جمعه در استودیو خبر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که طبق پیش بینی‌های صورت گرفته مردم استان با اشتیاق و شور از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز اشکال یا اختلال در روند رأی گیری استان دریافت نکرده‌ایم و فرآیند را لحظه به لحظه تحت نظارت و کنترل داریم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: این دوره هزار و ۳۳۳ صندوق اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۹۹۲ صندوق در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا و ۳۴۱ صندوق در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، قرار دارد.

عبداللهی اضافه کرد: در انتخابات دوره گذشته هزار و ۲۰۰ صندوق در استان مستقر بود که امسال ۱۳۳ اضافه شد.

وی تصریح کرد: به‌رغم بارش شدید برف در روستاهای مناطق کوهستانی استان، شرایط لازم برای اخذ رأی مهیا شده و علاوه بر پیش بینی صندوق‌ها، مسیر تردد نیز پاکسازی و برف‌روبی شده است.

استاندار البرز گفت: با توجه به حضور باشکوه مردم شریف استان البرز در ساعات اولیه صبح، انتظار می‌رود که انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

کد خبر 732212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.