حضور مردم در انتخابات برای کشور امنیت‌آفرین است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور، گسترده، پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی را برای کشور امنیت‌آفرین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت الاسلام محمدحسین ایروانی پس از انداختن رأی خود در شعبه اخذ رأی میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان اظهار کرد: بی‌شک یکی از مؤلفه‌های قدرت در هر نظامی مردم آن نظام هستند و هر نظامی که از پشتوانه مردمی بالایی برخوردار باشد دارای ثبات و امنیت پایدار خواهد بود.

وی افزود: انتخابات هم یکی از عرصه‌های مهم پشتیبانی مردم از نظام حاکم در هر کشور به شمار می‌آید و بنابراین هر کشوری که مردم آن به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند نشان دهنده این است که آنها پشتیبان نظام خود هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رأی برای کشور امنیت‌آفرین است، تصریح کرد: امروز حضور پای صندوق‌های رأی هم یک تکلیف شرعی و هم یک حق قانونی است، چراکه اگر مردم حضور به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند، دشمن از مواضع خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران عقب‌نشینی می‌کند، نقشه‌هایی که برای نظام تدارک دیده را نقش بر آب می‌بیند و نمی‌تواند توطئه‌ها و برنامه‌های خود را عملی کند.

حجت‌الاسلام ایروانی گفت: از طرفی دیگر حضور در انتخابات یک حق قانونی است و مردم با حقی که قانون به آنها داده است می‌توانند نمایندگان اصلح، کارآمد، توانمند، متخصص، متعهد و دلسوز را به مجلس بفرستند و در توسعه و پیشرفت کشور خود سهیم باشند.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان و خانواده‌های گرامی آنان نیز مانند همیشه برای دفاع از ارزش‌های نظام در صحنه حضور دارند و امروز همگام و همراه با سایر اقشار مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.

کد خبر 732161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.