ریل‌گذاری توسعه و پیشرفت کشور در مجلس رقم می‌خورد

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: ریل‌گذاری توسعه و پیشرفت کشور در مجلس شورای اسلامی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ با حضور پای صندوق رأی در مسجد حضرت زهرا (س) تبریز با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در خصوص این‌که نباید در کار خیر، تأخیر داشت و امروز باید به وظیفه عبادی و سیاسی خود عمل کنیم، گفت: امروز نگاه دوست و دشمن به این انتخابات و پای کار انقلاب و نظام خود بودن مردم است.

وی افزود: مردم عزیز در همه برهه‌های انقلاب اسلامی اثبات کردند که همواره عاشق ایران، وطن و ارزش‌های اسلامی بوده و برای این کشور از جان و مالشان گذشتند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از رزمندگان، شهدا و ایثارگران و در کنار آن‌ها، بسیاری از جوانان برای اینکه امروز شاهد رشد و شکوفایی کشورمان باشیم، در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته‌ای و فنی و مهندسی زحمت کشیدند.

رحمتی اضافه کرد: امروز یکی از روزهایی است که مردم با رأی خود کمک می‌کنند تا امنیت، آسایش و آرامش برقرار شود و ریل توسعه کشور را با حضور و انتخاب خودشان مهیا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از مجالس مهم ما هستند، اضافه کرد: ریل‌گذاری توسعه و پیشرفت کشور در مجلس اتفاق افتاده است، از مردم دعوت می‌شود تا با حضور و اعلام سلیقه خود و با انتخاب داوطلب مدنظر، آینده باشکوه و رو به رشدی را برای کشور رقم بزنند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز برای آذربایجان شرقی نیز یکی از فرصت‌های خوب است چرا که داوطلبان از همه سلیقه‌ها همچون بانوان، مردان، جریان‌های سیاسی و جوانان حضور دارند و مردم امروز می‌توانند با مطالعه و پرس و جوها، سلیقه و اراده خود را برای اداره کشور اعلام کنند.

رحمتی با اشاره به اینکه ویژگی مردم آذربایجان این است که آگاه، بابصیرت، باغیرت و در یک کلام سر ایران هستند، گفت: امروز هم مردم این دیار، بار دیگر این ویژگی خود را اثبات کرده و با هوشیاری، آگاهی و ولایتمداری به میدان می‌آیند.

وی ادامه داد: مردم این دیار، عاشق این خاک و وطن و پرچم سه رنگ ایران عزیز هستند و امروز یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ حماسه ساز آذربایجان رقم خواهند زد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انسان نمی‌تواند نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشد، گفت: در زندگی خود اجازه نمی‌دهیم که دیگران برای ما انتخاب کنند و همواره خودمان تصمیم می‌گیریم.

رحمتی افزود: در زندگی سیاسی و اجتماعی نیز امروز یک جبهه و راهی باز شده و همه می‌توانند با انتخاب خود، اداره کشور را رقم بزنند.

وی گفت: همه مردم و اقشار مردمی متوجه این امر هستند که انتخاب کردن برای کشور فایده دارد و آینده خوبی را برای ما رقم خواهد زد و به فضاسازی‌ها و جنگ روانی دشمن چندان توجهی نخواهند کرد، همان طور که در سال‌های گذشته هم به این فرافکنی‌ها توجهی نکردند.

کد خبر 732129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.