دستگیری سارق خودرو و قطعات آن با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارق خودرو و قطعات خودرو با ۲۳ فقره سرقت در عملیات پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی یک سارق را شناسایی و در عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت خودرو در شهرستان فلاورجان اعتراف کرد و گفت پس از سرقت خودروها آنها را به مکانی خلوت می‌برده و پس از سرقت لوازم و قطعات، خودروها را رها می‌کرده است.

ترکیان با بیان اینکه متهم در ادامه تحقیقات هفت نفر از مالخران اموال مسروقه را به کاراگاهان معرفی کرد، ادامه داد: هر هفت مالخر اموال مسروقه در عملیات کاراگاهان دستگیر، بخشی از اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف و سپس متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 732005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.