عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ اسفند

در این بسته خبری از مسیر بازسازی بافت‌های فرسوده کرج هموار شد تا احداث ۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در طرح جامع ترافیک قزوین و پیش بینی ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه حمل‌ونقل ریلی تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مسیر بازسازی بافت‌های فرسوده کرج هموار شد

مهرداد کیانی، شهردار کرج با اشاره به لغو ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه‌ای در استان البرز اعلام کرد: این اقدام مسیر را برای بازسازی سریع بافت‌های فرسوده کرج هموار کرده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ اسفند

احداث ۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در طرح جامع ترافیک قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح جامع ترافیک برای قزوین ۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری مصوب کرده که تاکنون ۴۲ کیلومتر از آن تثبیت شده است.

پیش‌بینی ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه حمل و نقل ریلی تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه حمل و نقل ریلی این شهر در سال آینده لحاظ شده است.

آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ خبرنگاران از ۱۵ اسفند

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ خبرنگاران را تشریح کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ اسفند

بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی منطقه یک تهران

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به دنبال بارش برف شب گذشته در پایتخت، ۱۰ منطقه شهرداری، معین منطقه یک شدند و تمام مسیرهای اصلی و فرعی درجه یک و دو این منطقه برف‌روبی و بازگشایی شد.

۳۴۰ تن نمک و شن در اختیار مناطق یزد قرار گرفت

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد گفت: ۳۴۰ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در اختیار شهرداران مناطق قرار گرفت.

ثبت تخلف تبلیغاتی از ۱۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام

افشین مظفری، شهردار ایلام گفت: تخلف تبلیغاتی برای بیش از ۱۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر ایلام ثبت و صورت جلسه شده است.

سقوط داربست ساختمانی در بلوار اندرزگو تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط داربست ساختمانی روی ۲ خودرو سواری در بلوار اندرزگو تهران خبر داد.

کد خبر 731885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.