۱۸۶۱ شعبه در سیستان و بلوچستان آماده اخذ رأی مردم هستند

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از یک‌ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: ۱۸۶۱ شعبه در سراسر استان آماده اخذ رأی مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عباس ابراهیمی امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ در جمع خبرنگاران از تشکیل ۱۸۶۱ شعبه اخذ رأی در سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اظهار کرد: در هر شعبه دو صندوق اخذ رأی داریم که صندوق آبی‌رنگ متعلق به مجلس خبرگان و صندوق قرمزرنگ متعلق به مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: ۹۶۰ شعبه اخذ رأی سیار نیز در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند به‌راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یک میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر شامل رأی‌اولی‌ها می‌شود.

وی گفت: دو میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی بیان کرد: ۱۱۵۴ شعبه اخذ رأی در سیستان و بلوچستان روستایی و ۷۰۷ شعبه اخذ رأی شهری است.

وی خاطرنشان کرد: تمام زمینه‌ها برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در سیستان و بلوچستان فراهم است و در این زمینه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 731881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.