راه عبور از مشکلات، نقش‌آفرینی مردم در انتخابات است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: راه حل‌ اصلی و موثر عبور از مشکلات کشور، نقش‌آفرینی مردم با حضور گسترده در انتخابات و زمینه‌سازی برای تشکیل مجلس قوی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پیامی با بیان توصیه‌هایی در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند اظهار کرد: مردم در انتخابات به دنبال شایسته‌سالاری باشند، مجلس جای این نیست که هر کسی برود و روی آن صندلی بنشیند و ببیند که چه کسی از جای خودش بلند شده است و ایشان هم بلند شود.

وی افزود: یک نماینده قوی باید صاحب نظر، دارای تخصص و دلسوز مردم باشد، مردم از این رو در انتخاب آن شخص اهتمام داشته باشند، اگر مجلس قوی و نمایندگان توانمند داشته باشیم، مشکلات اقتصادی زودتر حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم نظام مقدس اسلامی هستیم و حضور در انتخابات حق، تکلیف و جهاد مقدس است و از طرفی صحنه نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مردم باید در روز انتخابات با حضور پرشور و گسترده در این جهاد مقدس شرکت کنند و دست رد به تلاش‌های شوم و تفرقه‌انگیز دشمنان بزنند.

نورمفیدی گفت: به مردم خوب استان ایمان داریم و بدون شک مردم شیعه و سنی استان گلستان با حضور گسترده خودشان در انتخابات این مسئله مهم اجتماعی را به عنوان تکلیف شرعی، ملی و قانونی انجام خواهند داد.

وی افزود: از ماه‌ها قبل شبکه‌های بیگانه برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات اقدام کردند، اما مردم شیعه و سنی گلستان هم‌گام با همه ملت ایران اسلامی همان‌طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و گسترده داشتند، در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری حماسی خواهند داشت.

کد خبر 731872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.