نخستین حادثه پیش از چهارشنبه‌ سوری در قزوین / آماده‌سازی مواد محترقه حادثه‌ساز شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از رخ دادن نخستین حادثه پیش از چهارشنبه‌ سوری خبر داد و گفت: انفجار مواد محترقه در یک واحد مسکونی دو مجروح برجای گذاشت.

آتشپاد قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: انفجار مواد محترقه در پیلوت منزل مسکونی در فلکه سوم کوثر قزوین منجر به مصدومیت شدید دو نفر از اعضای خانواده شد.

وی افزود: مواد محترقه دست‌ساز موجود در پیلوت منزل مسکونی در فلکه سوم کوثر، ابوذر شمالی ایثار ۱۱ موجب انفجار مواد محترقه دست‌ساز و مصدومیت شدید دو نفر از اعضای خانواده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۸:۲۶ چهارشنبه، نهم اسفند، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه چهار مینودر به همراه معاون عملیاتی و افسر کشیک وقت این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

موسی‌خانی ادامه داد: به گفته همسایگان، مصدومان در حال ساخت مواد محترقه دست‌ساز بودند که این مواد منفجر شد و خرابی قسمتی از پیلوت این منزل مسکونی خسارت‌های را به واحد وارد کرد.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط مأموران آتش‌نشانی و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین به والدین توصیه کرد در روزهای پایانی سال مراقب فرزندان خود باشند تا سلامت آن‌ها با بی‌احتیاطی به خطر نیفتد.

کد خبر 731797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.