کارگاه لوسترسازی در پایتخت طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارگاه تولید لوستر در پایتخت مهار شد و طی این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در پایتخت اظهار کرد: این حادثه ساعت دریک کارگاه تولید لوستر در جاده خاوران محله زمان آباد خیابان آقا بیک امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ ساعت ۱۴:۳۸ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، محل آتش سوزی چند کارگاه و سوله در مجاورت یکدیگر بود، یکی از سوله‌ها به وسعت ۴۰۰ تا ۵۰۰ مترمربعی مسقف بود که مقاومت بالایی در برابر آتش نداشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در تولید لوستر که مواد اولیه وجود داشت حجم زیادی از مواد اولیه کارتن و مقوا در آن نگهداری می‌شد، کاملاً شعله‌ور بود، به گونه‌ای که آتش از زیر سقف‌ها و درها بیرون می‌زد و دود زیادی مشاهده می‌شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند و سریع موفق شدند آتش را کنترل کنند، در نهایت حریق اطفا شد و ایمن‌سازی محل نیز انجام گرفت، مورد مصدومیت و تلفات جانی در حادثه مذکور نداشتیم.

کد خبر 731705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.