دغدغه‌مندی، معیار اصلی انسان بودن است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طبق بیان شهید مطهری معیار اصلی انسان بودن، دردمند و دغدغه‌مند بودن است بر همین اساس در تجربه ۴۵ ساله زمانی موفق شدیم که دردمند و دغدغه‌مند بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن نصری بعد از ظهر امروز_چهارشنبه، نهم اسفند_ در مراسم تقدیر از خادمان کاروان منتظران ظهور با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: بنا بر روایات هرشخصی که عالم به زمان خود باشد، از هجوم شبهات مصون می‌ماند بر این اساس باید با افزایش معرفت و بصیرت، تسهیلگر ظهور باشیم.

وی افزود: امام کاظم (ع) در روایتی بیان می‌کنند خوشا به حال شیعیان ما که در عصر غیبت به محبت ما اهل بیت تمسک پیدا می‌کنند، بر همین اساس تمسک به محبت و اهل بیت دارای دو ویژگی است، در ولایت اهل بیت و برائت از دشمنان محکم و استوار است.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما استواری در مسیر ولایت اهل بیت و برائت از دشمنان است، عنوان کرد: در زیارت عاشورا دشمنان معرفی شده‌اند و شمر امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در تابستان امسال ۲ بار بیان کردند که به قله نزدیک شده‌ایم که این موضوع مأموریت و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت: طبق بیان شهید مطهری معیار اصلی انسان بودن، دردمند و دغدغه‌مند بودن است بر همین اساس در تجربه ۴۵ ساله زمانی موفق شدیم که دردمند و دغدغه‌مند بودیم.

نصری بیان کرد: آمدن به میدان، دردمندی و دغدغه‌مندی در تمام حوزه‌ها می‌خواهد و در این مسیر با حضور و مشارکت می‌توان روند را مثبت کرد؛ انتخابات مهم است چون سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم و مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح امری قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور و مشارکت کم شود و انتخاب اصلح نداشته باشیم، امنیت کشور تحت تأثیر قرار می‌گیرد چرا که امنیت ما مردم‌پایه است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دلایل اهمیت مشارکت حداکثری اظهار کرد: از دلایل مشارکت حداکثری جنگ شناختی و لزوم دفاع فرهنگی است و در این مسیر و برای انتخاب باید ایمان، عمل صالح، توصیه به حق و صبر را مدنظر را قرار داد.

کد خبر 731702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.