گوشی شیائومی ۱۴ اولترا چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با استفاده از یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا که به‌تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۲۰۰ پیکسل است؛ شایعات حاکی از این است که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با یک قاب تیتانیومی عرضه می‎‌شود، وزن آن نیز کمتر از ۲۲۰ گرم است و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‎‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی شیائومی ۱۴ اولترا دوربین‌های آن است، به‌طوری که دارای چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است، انتظار می‌رود که این گوشی بتواند ویدئوهای بسیار باکیفیتی ثبت کند؛ گوشی یادشده به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز می‎‌شود که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با استفاده از یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به فناوری وای‌فای، بلوتوث و NFC اشاره کرد، گواهی IP68 را دریافت کرده است و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با قیمت ۱۴۹۹ یورو در فرانسه به فروش می‌رسد.

کد خبر 731510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.