نصب ۱۴ هزار علامت جاده‌ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از نصب ۱۴ هزار علامت جاده‌ای، طی ۱۱ ماه گذشته از سال‌ جاری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌ کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان طی ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری، ۱۴ هزار عدد تابلوی مسیرنما، اطلاعاتی، انتظامی و اخطاری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل نصب شده است.

وی با اشاره به نصب ۳۱ کیلومتر حفاظ بتنی توسط این اداره‌کل در راستای ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی استان گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در این مدت نیز ایمن‌سازی شیب شیروانی به طول ۳۰۰ کیلومتر در محورهای استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: تعمیر و نصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک‌زن، فلش سولار و اجرای روشنایی نقطه‌ای ۲۰ تقاطع از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این بازه زمانی است.

کُرد یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و اهمیت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، تمام تلاش ما در این اداره کل فراهم کردن زمینه تردد ایمن برای هم‌وطنان در ایام تعطیلات نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان از کاربران جاده‌ای خواست در صورت هرگونه نواقص در جاده‌ها، موضوع را با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

کد خبر 731503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.