ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۸ تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن در جاده‌های این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدزاهدین چشمه‌خاور از تردد ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۸ تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن در جاده‌های استان ایلام خبر داد و اظهار کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۴۹ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۱۳ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۷۰ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۱۵ تردد و محور ایلام - سرابله با ۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۲۸ تردد، پرترددترین محورهای استان بوده‌اند.

چشمه‌خاور از افزایش ۴۰ درصدی تردد از مرز مهران در مدت یاد شده (از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن) خبر داد و اضافه کرد: هفت میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر ایرانی و خارجی طی این مدت از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

وی ادامه داد: این میزان تردد در مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۱۵ نفر تردد ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به تردد مسافران ایرانی در این بازه زمانی گفت: مسافران ورودی مرز مهران سه میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۲۶ نفر و خروجی‌ها از این مرز نیز سه میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۲۶ نفر بوده است.

چشمه‌خاور با اشاره به ورود و خروج اتباع خارجی از مرز مهران افزود: در این مدت یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۷۶ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۵ هزار و ۹۲۴ نفر به کشور ورود و ۴۳۴ هزار و ۶۵۲ نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.

کد خبر 731250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.