شور و نشاط فضای انتخابات در دانشگاه شیراز

در آستانه فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، فضای انتخاباتی در دانشگاه شیراز با تکیه بر مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهیان به فضایی پرشور و نشاط تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، در آستانه فرارسیدن دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ستاد انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در یک برنامه مدون اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف در راستای برگزاری انتخابات کرده است.

این برنامه‌ها به صورت هفتگی و حتی روزانه برگزار می‌شود که نشست سیاسی دانشجویی خانه ملت در قالب جلسه پرسش و پاسخ کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سلسله مصاحبه‌ها با دانشگاهیان دانشگاه شیراز پیرامون انتخابات ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده‌های رشته‌های مختلف، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با کاندیداهای مجلس خبرگان و مناظره‌های دانشجویی از جمله عناوین این برنامه‌ها است.

در این راستا همچنین معاونت فرهنگی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز اقدام به برگزاری دوره آموزشی حضوری ویژه یاوران علمی دانشگاه با موضوع چرا انتخابات؟ چرا حضور؟ و با عنوان «بررسی مصادیق و آثار حکومت مردم در جمهوری اسلامی ایران با نگاهی به قوانین دموکراسی در نظام سیاسی جهان» و برنامه الگوی حکمرانی در قالب نشست هم‌اندیشی پیرامون انتخابات داشته است.

میزگرد دانشجویی با موضوع احیای جمهوریت و نقش مردم در حکمرانی و کافه انتخابات جمعی برای شنیدن و شنیده شدن از دیگر برنامه‌های شاخص دانشگاه شیراز است که در ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور داوطلبان و دانشجویان و اعضای هیئت علمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، رمز پیروزی در انتخابات ۱۴۰۲، در وهله نخست مشارکت بالای گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه جامعه دانشگاهی با حضور در انتخابات است.

کد خبر 731220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.