برقی‌سازی ناوگان حمل زباله در شهر آلمانی

مدیریت زباله دورتموند آلمان از وسایل‌ نقلیه الکتریکی برای آینده‌ای پاک‌تر استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت مدیریت زباله دورتموند ضمن اشاره به هزینه بالای سازگاری با محیط زیست، با استفاده از فرصت‌های بودجه فدرال ناوگان خودروهای برقی خود را گسترش داده و خاطرنشان کرده است که این اقدام موجب کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و سر و صدای ناشی از جمع‌آوری و حمل زباله‌ها به مکان‌های تعیین‌شده می‌شود. مقامات شهر به سرپرستی شهردار اعلام کردند که این شرکت چهار دستگاه حمل زباله خیابانی به مبلغ تقریبی ۱.۲ میلیون یورو و سه کامیون الکتریکی کوچک خریداری کرده است تا هدف اعلام‌شده را محقق کند. یارانه فدرال ۶۲۴ هزار یورو از این مبلغ را پوشش می‌دهد.

برقی‌سازی ناوگان حمل زباله در شهر آلمانی

مدیریت شرکت نیز بر تعهد خود به جایگزینی خودروهای قدیمی با خودروهای برقی به‌عنوان بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و حفاظت از محیط زیست تأکید کرد. بر اساس برآوردهای انجام‌گرفته، خرید چهار جارو برقی خیابانی جدید میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را تقریباً ۱۰۰ تن در سال کاهش می‌دهد، ضمن این‌که به کاهش سر و صدا نیز منجر می‌شود.

مقامات شهری خاطرنشان کردند که انتشار سر و صدای وسایل‌نقلیه جدید به اندازه‌ای کم است که امکان عملکرد ماشین‌های جدید را در شب فراهم کند و این امر تأثیرات مثبتی بر رانندگان خواهد داشت.

هزینه کل کامیون‌های برقی جدید نزدیک به ۲۰۰ هزار یورو است که طبق اظهارات شرکت مدیریت زباله دورتموند یارانه‌های فدرال اختصاص‌یافته به آن‌ها نزدیک به ۸۰ هزار یورو را پوشش می‌دهد. این شرکت اعلام کرده است که کامیون‌ها کوچک و جمع‌وجور هستند که این ویژگی آن‌ها را برای تخلیه سطل‌های زباله در خیابان‌های باریک و شلوغ مناسب می‌کند.

برقی‌سازی ناوگان حمل زباله در شهر آلمانی

کد خبر 730969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.