انفجار مواد محترقه ۴ نوجوان و جوان اصفهانی را راهی بیمارستان کرد

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه انفجار و شکستن شیشه‌های یک منزل مسکونی در خیابان کاوه خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نوجوان و جوان ۱۵ تا ۱۹ ساله دچار سوختگی و دودزدگی شدند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۶:۴۵ امروز _یکشنبه ششم اسفند_ طی تماس تلفنی با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان، حادثه انفجار و شکستن شیشه‌های یک منزل مسکونی در خیابان کاوه اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از این تماس ایستگاه شماره ۶ آتش‌نشانی اصفهان به‌عنوان نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شد و عوامل ایستگاه شماره ۱۹ نیز برای کمک به محل مورد نظر رفتند.

انفجار مواد محترقه ۴ نوجوان و جوان اصفهانی را راهی بیمارستان کرد

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از رسیدن نیروهای عملیاتی سازمان به محل حادثه مشخص شد که داخل پارکینگ یک منزل مسکونی دوطبقه ۴ نوجوان و جوان ۱۵ تا ۱۹ ساله در حال ساخت مواد محترقه بودند که انفجار صورت گرفته است،

شریعتی گفت: این چهار نفر در اثر انفجار دچار سوختگی و دود زدگی شدند و آسیب جزئی به خودروی پیکان پاک شده در پارکینگ منزل وارد شد، همچنین تمام شیشه‌های ساختمان شکست.

انفجار مواد محترقه ۴ نوجوان و جوان اصفهانی را راهی بیمارستان کرد

وی ادامه داد: حادثه‌دیدگان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان منتقل شدند.

کد خبر 730858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.