مشارکت مردم در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان مشارکت مردم در انتخابات را نشانگر اقتدار ملی دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات می‌تواند به دنیا اثبات کند که ایران امروز همان جمهوری اسلامی سال ۱۳۵۷ است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا به رأی عموم مردم متکی بوده است، همچنین از زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی تا سایر نهادهای قانونی، حضور پرشور مردم نمایان بوده و این مسئله به قوت جمهوری اسلامی کمک کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام قدرت‌های جهانی بر علیه ایران هستند، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است و می‌تواند به دنیا اثبات کند که ایران امروز همان جمهوری اسلامی سال ۱۳۵۷ است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پر شور خود در بزرگترین رویداد سیاسی سال جاری روز یازدهم اسفند در انتخابات، به تمام دنیا نشان دهند که با وجود سختی‌ها، مرارت‌ها و مشکلاتی که در زمینه معیشتی دارند، پای اعتقاد به آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

کد خبر 730857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.