مسافران از تردد در محورهای مواصلاتی مازندران خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و برف و یخبندان در مازندران، مسافران از تردد در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسینعلی محمدی اظهار کرد: با نفوذ و سامانه سرد بارشی از شنبه، پنجم تا دوشنبه، هفتم اسفند شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود.

وی افزود: هم‌زمان در این روزها بارش برف و یخبندان در ارتفاعات کوهستانی این استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در این ایام بارش باران را در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای دانست و گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو از مسافران و گردشگران توصیه می‌شود از تردد در محورهای مواصلاتی استان پرهیز کنند و در صورت تردد تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

محمدی با اشاره به فعالیت کشاورزان در اراضی زراعی یادآور شد: با توجه به آماده‌سازی خزانه و آب تخت کردن اراضی کشاورزی به دلیل حاکمیت هوای سرد، در حال حاضر کشاورزان از بذرپاشی خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه با وجود کاهش شدید دما و استفاده گاز مشترکان خانگی به مرغداران و گلخانه داران توصیه می‌شود تمهیدات لازم را برای تنظیم دمای لازم انجام بدهند، خاطرنشان کرد: آمادگی عوامل امدادی و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و سایر اقدامات پیشگیرانه همچنان مورد تاکید است.

کد خبر 730531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.