«محله من، محله زندگی» الگوی مدیریت مردمی و طرحی موفق برای تمام مناطق شهرداری اصفهان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» در منطقه ۷ شهرداری این کلان‌شهر را الگوی مدیریت مردمی دانست و گفت: سایر مناطق شهرداری اصفهان نیز ضمن الگوگیری از این طرح نسبت به اجرای آن در مسیر رفع معضلات محلات خود گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در حاشیه ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» که در محله شهرک کاوه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین پروژه‌هایی که با پوشش زیاد محلی و اعتبار مالی محدود اجرا می‌شود، برای مردم و مدیریت شهری بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح محله من، محله زندگی الگوی مدیریت مردمی است، افزود: سایر مناطق شهرداری اصفهان نیز ضمن الگوگیری از این طرح، می‌توانند نسبت به اجرای آن در مسیر رفع معضلات محلات خود گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در این طرح محلی مشکلات عمرانی، ترافیکی، فضای سبز، نظافت، زیباسازی و دیگر مشکلات با تمرکز و تجمیع تمام عوامل و پیمانکاران منطقه در یک محل رفع می‌شود.

به گزارش ایمنا، طرح محله من محله زندگی طرحی ابتکاری است که به همت شهرداری منطقه ۷ در حال اجرا است؛ مرحله اول این طرح همزمان با دهه فجر در محله فروردین و مرحله دوم آن در این هفته و در محله شهرک کاوه اجرا شده است.

در این مرحله از طرح، رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر مهمان اجرای این طرح بودند و از نزدیک در جریان اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی آن در شهرک کاوه قرار گرفتند.

کد خبر 730314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.