شرکت سهام عدالت در زنجان ۳۸۰ هزار سهام دار دارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه طبق آرای مأخوذه شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیأت مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند، گفت: با توجه به اینکه شرکت سهام عدالت دارای ۳۸۰ هزار سهام دار است از این رو برگزاری این

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: امروز بزرگترین انتخابات اقتصادی در استان زنجان برگزار شد و با برگزاری مجمع عمومی سهام عدالت اعضای هیأت مدیره مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات با مشارکت ۶۳.۲۹ درصدی برگزار شد، اضافه کرد: یکی از مسائل مثبت برگزاری این انتخابات حضور ۶ شرکت سهام عدالت شهرستان‌ها به عنوان کاندیدا بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه طبق آرای مأخوذه شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیأت مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند، گفت: با توجه به اینکه شرکت سهام عدالت دارای ۳۸۰ هزار سهام دار است از این رو برگزاری این انتخابات اهمیت بسیاری داشت.

وی با اشاره به اینکه سهامدارانی که نحوه مدیریت سهام خود را به صورت غیر مستقیم انتخاب کرده بودند، قادر به شرکت غیرحضوری در این انتخابات بودند، بیان کرد: با توجه به مشارکت بالای سهام‌داران شرکت سرمایه‌گذاری از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود.

نادری ادامه داد: از طرفی با توجه به نظارت مستقیم سازمان بورس شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی برای سهامداران سهام عدالت خواهیم بود.

کد خبر 730310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.