اجرای 299 پروژه سرمایه گذاری و کسب کار در روستاهای زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 299 پروژه سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار در روستاهای استان اجرایی و به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ رضا خواجه‌ای امروز پنجشنبه سوم - اسفندماه در جریان بازدید از طرح هادی روستایی اظهار کرد: در طول دو سال گذشته، به معابر ۲۷۸ روستای استان با مشارکت دهیاری‌ها انجام شده است که میزان اعتبار صرف شده برای این کار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تا به امروز نیز سهمیه ۵۲ میلیارد تومانی در ارتباط با آسفالت روستاها به استان ابلاغ شده است، اضافه کرد: البته منتظر باز شدن سامانه برای تخصیص اعتبار و تناژ قیر رایگان نیز هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی را از اولویت‌های مهم این نهاد در راستای توسعه روستاها دانست و افزود: تأمین قیر رایگان موجب رونق فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی، تسریع آسفالت راه‌های روستایی، نوسازی شبکه معابر روستایی و شهری، احداث، بازسازی و ترمیم جاده‌ها و در نهایت افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی اجرای ۳۷۹ پروژه طرح هادی روستایی، تهیه و بازنگری طرح هادی در ۲۵۸ روستا و اجرای ۲۹۹ پروژه سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار در روستاها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان اعلام کرد و گفت: این کار با هدف اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ایجاد ۹۹۱ فرصت شغلی در روستاهای استان و اعطای ۹۶۰ میلیارد ریال تسهیلات، برای متقاضیان اشتغالزایی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در روستاهاست.

کد خبر 730302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.