ورزش صبحگاهی در ۳۴ پارک کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تاکنون ورزش صبحگاهی در سطح ۳۴ بوستان از ۷۰۰ بوستان شهر کرمانشاه به صورت منسجم راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایمان درخشی، امروز پنجشنبه _ سوم اسفند _ در نشست شورای ورزش استان، با اشاره به ساماندهی ورزش صبحگاهی در کرمانشاه، اظهار کرد: تا حدود دو سال پیش ورزش صبحگاهی در پارک‌های کرمانشاه سمت و سوی ریتمیک را پیدا کرده بود که با فرهنگ ایرانی اسلامی ما همخوانی نداشت، بنابراین با همکاری اداره ورزش و جوانان ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا از مجموع ۷۰۰ بوستانی که در سطح شهر کرمانشاه داریم، در ۳۴ بوستان ورزش صبحگاهی با حضور مربیان حرفه‌ای و کارت‌دار فعال شد و امکانات و تجهیزات مورد نیاز را هم در اختیارشان قرار دادیم.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در ادامه از ورود شهرداری کرمانشاه به حوزه تیم داری در ورزش هم خبر داد و گفت: در حال حاضر رؤسای تعدادی از هیأت‌های ورزشی استان از بدنه شهرداری هستند و تعدادی هم هیأت ورزشی در شهرداری داریم که تلاش شده تا امکانات و تجهیزات لازم را در اختیارشان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری در رشته‌هایی مانند فوتبال، والیبال، تنیس، تنیس روی میز، کشتی، کاراته، پاورلیفتینگ و دارت تیم‌هایی را تشکیل داده و تعدادی از این تیم‌ها هم در مسابقات کشوری توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند.

درخشی تاکید کرد: در رشته فوتبال تیم پدیده شهرداری را در رده سنی جوانان داریم که در لیگ دسته اول حضور دارد و از تیم‌های مدعی قهرمانی است و امیدواریم سال آینده این تیم را در لیگ برتر ببینیم.

به گفته وی، تیم شهرداری کرمانشاه سال آینده در رده سنی بزرگسالان فوتبال هم تیم داری خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه در حال حاضر در هفت تا هشت رشته ورزشی در کشور حرف برای گفتن دارد.

وی از پیگیری شهرداری برای ورود به تعدادی از رشته‌های ورزشی دیگر همچون بسکتبال سه نفره یا خیابانی، افزایش تجهیزات ورزشی مانند میزهای تنیس روی میز و راه اندازی مسابقه ورزشی خانوادگی گوی و میدان در پارک‌ها خبر داد.

کد خبر 730296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.