اجرای طرح «محله من، محله پاک» در محله‌های اطشاران و عباس آباد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای طرح «محله من، محله پاک» در محله‌های اطشاران و عباس آباد خبر داد و گفت: این طرح برای دومین بار در روزهای پایانی سال جاری در سطح این منطقه برگزار می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توجه به محله‌محوری، زیبایی و آراستگی کوچه‌های محله‌ها، گذرها و معابر یکی از نکات مهم و کلیدی در افزایش مشارکت شهروندان و ارتقای روحیه همکاری در آن‌ها است.

وی با بیان اینکه این طرح به همت دانش آموزان و اقشار مختلف شهروندان در محله‌های اطشاران و عباس آباد اجرا شد، افزود: شهروندان و دانش آموزان این منطقه به‌صورت خودجوش در اجرای طرح «محله من، محله پاک» همکاری و مشارکت داشتند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه شعار محله‌محوری در این منطقه عملیاتی شده است، تاکید کرد: شهروندان شاکله اصلی پاکیزگی و آراستگی در محله‌ها هستند و شهرداری به‌عنوان تسهیلگر در این زمینه، بسترهای لازم را فراهم می‌کند.

اجرای طرح «محله من، محله پاک» در محله‌های اطشاران و عباس آباد

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این طرح برای دومین بار به صورت پایلوت در منطقه ۱۰ برگزار شده است و مقرر شد تا محله‌های دیگر این منطقه به آراستگی و نظافت مزین شود، گفت: در این طرح دانش آموزان و شهروندان، کوچه‌های دو محله را از آلودگی‌ها پاکسازی کردند و نظافت را بر تن دیوارها برگرداندند

وی ادامه داد: امحای برچسب‌های تبلیغاتی روی در منازل و نظافت و شست‌وشوی محله به همت پاکبانان بخشی از اقدامات اجرایی در محله‌های اطشاران و عباس آباد است، همچنین این طرح برای دومین بار در روزهای پایانی سال در سطح منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در دوره ششم مدیریت شهری مشارکت مردم برای انجام اقدامات شهری در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: اقداماتی که با مشارکت شهروندان و شهرداری انجام می‌شود، نتایج قابل توجهی دارد.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه اطشاران و عباس آباد دو محله درخور توجه است که در سال‌های اخیر اقدامات عمرانی و فرهنگی بسیاری در آن‌ها اجرایی شده است، گفت: انجام این اقدام در سطح محلات مناطق پانزده‌گانه در تقویت روحیه مشارکت، همکاری، شادابی و نشاط شهروندان تأثیرگذار است.

کد خبر 730248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.