فرمانداری شهرضا بین ۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه نخست شد

فرماندار شهرضا گفت: فرمانداری شهرستان شهرضا بین ۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه نخست و بین فرمانداری‌های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد.

سیدامیر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از کسب رتبه نخست فرمانداری شهرستان شهرضا در بین ۲۸ فرمانداری استان خبر داد و اظهار کرد: فرمانداری شهرضا بین فرمانداری‌های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد.

وی افزود: این ویژگی‌های عملکردی طی چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته است و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: محور امنیتی انتظامی، توسعه و مشارکت، اجتماعی و فرهنگی، عمران توسعه امور شهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده، سلامت اداری پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان محورهای هشتگانه ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها است که هر سال توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام می‌شود.

جعفری اضافه کرد: فرمانداری شهرضا در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی شده و رتبه عملکرد عالی را نیز بین فرمانداری‌های کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، افزود: ارزیابی مستمر فرایندها ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آن‌ها، نقاط ضعف نیز را شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آن‌ها اتخاذ می‌کند؛ بنابراین فرمانداری شهرضا به طور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندار شهرضا ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی، هدایت و مدیریت خردمندانه استاندار استان اصفهان گفت: تحقق این موفقیت مهم با اهتمام و تلاش مجدانه تمام کارکنان فرمانداری، بخشداری مرکزی در انجام امور محوله و همکاری مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر شده است.

کد خبر 730190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.