ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 به تراشه چهار هسته‌ای Snapdragon W5+ Gen 1 مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل WearOS گوگل اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی در سپتامبر سال گذشته ساعت هوشمند Watch 2 را معرفی کرده است، اخیراً نیز تصاویری از این محصول منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را به نمایش می‌گذارد؛ این گجت پوشیدنی دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی دایره‌ای AMOLED با وضوح تصویر ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل است، این محصول در برابر آب مقاوم است.

ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 به تراشه چهار هسته‌ای Snapdragon W5+ Gen 1 مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل WearOS گوگل اجرا می‌‎شود، همچنین با برنامه‌های از پیش نصب شده مانند Google Wallet، Play Store، Google Maps و غیره همراه است؛ باتری به کار رفتهدر این ساعت تا ۶۵ ساعت شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 دارای بلوتوث ۵.۲، وای‌فای، GPS، NFS و GNSS است، از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به حسگرهایی برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و ردیاب خواب مجهز شده است؛ قیمت محصول یادشده بین ۱۹۹ تا ۲۱۹ یورو متغیر است.

کد خبر 729873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.