نجات ۱۰۵  نفر  از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق شدند جان ۱۰۵ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند، البته دو نفر از شهروندان نیز جان خود را به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن از دست دادند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار فعالیت هفته گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد کل تماس‌های شهروندان با سامانه همیشه بیدار ۱۲۵، ۱۱ هزار و ۶۸ مورد بوده است که از این تعداد ۲۶۶ تماس به اعزام آتش‌نشانان به محل اعلام شده، منجر شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۱۰۶ حریق مربوط به منازل، مراکز تجاری و خودروها بوده است، افزود: در این مدت ۹۹ حادثه پوشش داده شد و ۶۱ مورد نیز ارائه خدمات ایمنی به شهروندان انجام گرفت، همچنین ۱۰۵ نفر طی این حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: با وجود توصیه‌های ایمنی که در رابطه با خطرات گاز منوکسیدکربن (co) به شهروندان شده است، هفته گذشته دو نفر از شهروندان به دلیل استنشاق این گاز جان خود را از دست دادند.

شریعتی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تدابیر ایمنی را با توجه به شرایط ترافیک محل‌های مختلف و تردد بیش از معمول با استقرار خودروهای اطفائیه داشته که ۱۰۷ استقرار اطفائیه سنگین و نیمه‌سنگین در محل‌ها و خیابان‌های پرتردد گزارش شده است.

وی بیان کرد: در هفته گذشته تعداد ۶۱ مورد پوشش ایمنی و تعداد ۱۱۰ مورد نیز گشت ایمنی طبق گزارش شهروندان توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی انجام شده و عملیات مربوطه صورت گرفته است.

کد خبر 729849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.