دستگیری قاتل جوان ۲۱ ساله در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از قتل جوانی ۲۱ ساله در یک نزاع و درگیری دسته جمعی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، میثم گوهری آرانی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری چند جوان در محل آرامستان شهرستان نجف آباد، مأموران بلافاصله در محل حضور یافتند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از افراد حاضر در درگیری بر اثر اصابت چاقو به سینه مجروح می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی افزود: با فوت این جوان پرونده قتل در پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد تشکیل و کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و در یک اقدام ضربتی تمام افراد دخیل در درگیری را در کمتر از یک ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: با اقدامات تخصصی و پلیسی یکی از متهمان دستگیر شده به قتل دوست خود با استفاده از چاقو اقرار و انگیزه خود از این کار را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد، آلت قتل با راهنمایی متهم کشف، پرونده تکمیل و به همراه متهم برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 729779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.