گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و پنل LTPO است، احتمالاً این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 14 OS اجرا می‌‎شود، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی می‎‌شود.

گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه شده است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 729611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.