۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
گوشی +Vivo X100 Pro چه مشخصاتی دارد؟

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو و لنز فوق‌عریض در پنل پشتی گوشی +Vivo X100 Pro تعبیه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Vivo قصد دارد یک گوشی از سری X با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وارد بازار چین کند، هنوز مشخص نیست که نام این دستگاه +Vivo X100 Pro یا X100 Utlra خواهد بود یا نام متفاوتی خواهد داشت؛ محصول یادشده دارای نمایشگر خمیده E7 AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو و لنز فوق‌عریض در پنل پشتی گوشی +Vivo X100 Pro تعبیه شده است؛ انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 عرضه شود.

با وجود اینکه اندازه دقیق باتری گوشی +Vivo X100 Pro مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با فناوری شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی عرضه شود. این گوشی از یک پورت USB-C و اسپیکرهای دوگانه استریو بهره می‌برد و گواهی IP68 را دریافت کرده است، این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 729609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.