بازدید استاندار اصفهان از فرایند مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس در صداوسیما

استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور در صداوسیمای مرکز اصفهان، از فرایند مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جریان این بازدید، اظهار کرد: از همه افراد و متخصصانی که در عرصه آگاهی‌بخشی به مردم فعالیت می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ظرفیتی که در این دوره به همت رسانه ملی در سراسر کشور و استان فراهم شده‌است، بسترِ بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و جلب مشارکت عمومی در حوزه برگزاری انتخابات را ارتقا خواهد داد.

بازدید استاندار اصفهان از فرایند مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان بالغ بر ۷۴۰ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت، اظهار کرد: در ۱۵ شبکه انتخاباتی استان شرایطی فراهم شده تا کاندیدها به مناظره و معرفی خود بپردازند.

مرتضوی ظرفیت جدید صداوسیما در انتخابات پیش‌رو را نسبت به ادوار گذشته مثال‌زدنی و بی نظیر دانست و عنوان کرد: در بازدیدی که امشب از مجموعه صداوسیمای مرکز اصفهان داشتم متوجه شدم که برنامه‌ها در سه استودیوی مجزا ضبط می‌شوند و از هر حوزه انتخابیه نامزدهای انتخابات می‌توانند طبق زمانبندی مشخص، حضور یابند و در مناظرات و برنامه‌های معرفی خود شرکت کنند.

بازدید استاندار اصفهان از فرایند مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان

وی ادامه داد: از ساعت ۸ صبح تا پایان شب فعالیت‌های قابل توجهی در این حوزه انجام می‌شود و قریب به ۱۹۰ نفر در صداوسیمای مرکز اصفهان برای ضبط این برنامه‌ها مشغول به فعالیت هستند که جای قدردانی دارد.

استاندار اصفهان گفت: در نهایت این اتفاق منجر به آگاهی‌بخشی به مردم و بالا بردن ظرفیت نامزدهای انتخابات خواهد شد تا مردم نگاه آگاهانه‌ای را با توجه به نیاز روز کشور در انتخاب افراد اصلح داشته باشند.

کد خبر 729339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.