راه‌اندازی سامانه‌های صوتی یکپارچه در ناژوان با پشتیبانی فاوا

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: با پشتیبانی سازمان فاوا و اداره کل ارتباطات شهرداری می‌توانیم سامانه‌های صوتی یکپارچه را در ناژوان راه‌اندازی کنیم، همچنین می‌توان سامانه نظارت تصویری بر نقاط این عرصه را با پشتیبانی اداره کل حراست راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: به‌صورت اجراهای مقطعی باید از فرصت‌های کم استفاده کرد تا خدمات خوبی به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

وی افزود: درباره فضاسازی‌های محیطی هماهنگی‌هایی صورت گرفته است و در مرحله طراحی قرار دارد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی کمیته‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی بتوانیم در فضاسازی محیطی نیز اقدامات خوبی را انجام دهیم، البته موضوع اجرای پروژه فیبر نوری در ناژوان عملیاتی شده است.

قائلی گفت: با پشتیبانی سازمان فاوا و اداره کل ارتباطات می‌توانیم سامانه‌های صوتی یکپارچه را در ناژوان راه‌اندازی کنیم، همچنین نظارت تصویری بر نقاط ناژوان را با پشتیبانی اداره کل حراست راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه عملیات تجهیز مراکز گردشگری نیز در حال انجام است، گفت: امیدواریم در موضوع مدیریت ترافیکی ناژوان، تدابیر و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گیرد،

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سیزدهم فروردین سال آینده مصادف با شهادت حضرت امام علی (ع) است، از این‌رو پیشنهاداتی در خصوص تعطیلی مراکز در این روز اعلام شد، همچنین پیشنهاد تغییر ساعت کاری مراکز در شب‌های قدر را داریم.

قائلی گفت: در صورت خرید بلیت تمام مراکز گردشگری در ناژوان، می‌توانیم تخفیف نیز ارائه دهیم که این موضوع می‌تواند حرکت مثبتی برای گردشگران و مسافران نوروزی باشد.

کد خبر 729312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.