مشارکت ۱۰۰ نفر نخبه فرهنگی و استاد دانشگاه در ۲ فصل «اصفهان من»

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی اصفهان من گفت: در دو فصل برنامه تلویزیونی «اصفهان من» به‌ویژه در فصل دوم، ۱۰۰ نفر نخبه فرهنگی و استاد دانشگاه مشارکت داشته‌اند.

مجتبی روانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه از آغاز فصل دوم برنامه تلویزیونی «اصفهان من» از نظرهای متخصصان در موضوعات مختلف استفاده شده است، اظهار کرد: در فصل دوم اصفهان من دو موضوع بافت تاریخی اصفهان و نشاط اجتماعی به عنوان سر فصل موضوعی انتخاب شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۰۰ جامعه‌شناس، نخبه فرهنگی، سیاسی، استاد دانشگاه، هیئت علمی و متخصص مدیریت شهری شاخص در این برنامه راجع به موضوعات برنامه گفت‌وگو کرده‌اند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی اصفهان من تصریح کرد: اکثر گفتگوهای کارشناسان و متخصصان در برنامه نیز پخش و مابقی در کانال برنامه بارگذاری و به صورت تکمیل‌تر و مکتوب در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

روانان ادامه داد: برنامه تلویزیونی اصفهان من تابوی گفتگوی یک‌طرفه را شکسته و به‌عنوان یک نقطه قوت، نظرات مردم را در برنامه دخیل و مسئولان متولی را مجبور به پاسخگویی مطالبات مردمی کرده است.

وی تاکید کرد: این برنامه درصدد است که نقش مشارکت مردم را در برنامه‌ریزی مدیریت شهری و توقعات مردم از مدیران شهری را در ایجاد «اصفهان شهر زندگی» به اشتراک بگذارد.

کد خبر 729190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.