حضور نیافتن در انتخابات به معنی رأی دادن به دشمن است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور نیافتن در انتخابات به معنی رأی دادن به دشمن است، گفت: همه ما باید پای صندوق‌ها حاضر شویم و به تداوم این انقلاب رأی دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: از شهرداری اصفهان به‌ویژه معاونت فرهنگی تشکر می‌کنم، زیرا برنامه‌های دهه فجر به نحو احسن برگزار شد. برنامه‌ای در ورزشگاه پیروزی با عنوان عاشقانه‌ای برای وطن، چند شب پیاپی با حضور نوجوانان و جوانان برگزار شد و شور و نشاط انقلابی در شهر ایجاد کرد.

وی افزود: هم‌اکنون برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بدون حاشیه در حال برگزاری است که جای تقدیر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در چنین ایامی دستگاه‌ها نیز باید به کمک شهرداری بیایند، بنابراین از استاندار استدعا دارم که تمام ادارات دولتی و غیردولتی را در چنین برنامه‌هایی شریک کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از دستگاه‌ها و عواملی که زمینه حضور مردم را در راهپیمایی کم‌نظیر ۲۲ بهمن ایجاد کردند، گفت: دستگاه‌های بسیاری در برگزاری همراه با امنیت این مراسم تلاش کردند که جای تشکر دارد، اما آنچه خاطر مردم را در این روز تلخ کرد، کج‌سلیقگی در کوددهی به چمن‌های میدان امام (ره) بود.

وی افزود: به نمایندگی از عوامل مقصر این کار، از همه مردم پوزش می‌طلبم و امیدوارم در برنامه‌های آینده چنین مشکلی ایجاد نشود.

فلاح گفت: از آحاد مردم که همواره پشتوانه انقلاب بودند درخواست دارم که حضور گسترده‌ای را در پای صندوق‌های رأی داشته باشند، آن‌ها که رأی نمی‌دهند به دشمن و آن‌هایی که خواهان این انقلاب نیستند، رأی می‌دهند، بنابراین همه ما باید پای صندوق‌ها حاضر شویم و به تداوم این انقلاب رأی دهیم.

کد خبر 729150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    شما هرجور دوست دارین فکر کنید