خودرو BYD Atto 3  مدل ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

خودرو BYD Atto 3 مدل ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد از جلو و عقب، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی BYD Atto 3 مدل ۲۰۲۴ از یک موتور الکتریکی با توان تولید ۱۵۰ کیلووات و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر نیرو می‌گیرد، نیروی محرکه آن نیز از طریق چرخ‌های جلو ارسال می‌‎شود؛ مدل پایه این خودرو از یک باتری لیتیوم آهن فسفات ۴۹.۹۲ کیلووات ساعتی بهره می‌برد، به نظر می‌رسد که با شارژ کامل باتری خودروی یادشده ۳۴۵ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

طول و عرض خودروی BYD Atto 3 مدل ۲۰۲۴ به ترتیب ۴۴۵۵ و ۱۸۷۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۱۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی‌متر است؛ ظرفیت صندوق عقب معادل ۴۴۰ لیتر است، زمانی که صندلی‌های عقب خودرو تا می‎‌شود ظرفیت آن به ۱۳۳۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی BYD Atto 3 مدل ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد از جلو و عقب، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دید فراگیر، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، و یادآوری کمربند ایمنی جلو و عقب است، این خودرو در رنگ‌های قرمز، آبی، خاکستری، سفید و سبز عرضه می‎‌شود.

از دیگر ویژگی‌های خودروی یادشده می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، درب عقب برقی، آینه‌های جانبی برقی تاشو، چراغ‌های جلو LED، نور بالا خودکار، نمایشگر ۱۲.۸ اینچی، دستیار صوتی، ناوبری ماهواره‌ای، اتصال بلوتوث، سیستم صوتی Dirac HD با هشت بلندگو، پورت USB-A و USB-C در کنسول مرکزی و قسمت عقب، شارژر بی‌سیم گوشی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد

کد خبر 729045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.