اجرای پروژه‌های تردد دوستدار کودک در میلان

میلان با هدف ایجاد شهر دوستدار کودک و بهبود ایمنی برای کودکان هنگام تردد در سطح شهر، در حال آماده‌سازی اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های تردد امن در شهر است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، میلان شهری نسبتاً کوچک است و به‌راحتی می‌توان با پای پیاده در کوچه و خیابان‌های آن رفت‌وآمد کرد. از سوی دیگر سرویس‌ها و برنامه‌های اشتراک‌گذاری خودرو، اسکوتر و دوچرخه در میلان در دسترس هستند و آن را به یکی از پایدارترین شهرهای ایتالیا تبدیل می‌کند که خدمات حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست ارائه می‌دهد. هدف از برنامه‌های تردد در این شهر فراتر از استفاده از فناوری‌های دیجیتال، استفاده بهتر از منابع و کاهش انتشار کربن است. این امر نشان‌دهنده یک شبکه حمل‌ونقل شهری هوشمندتر به کمک مدیریت شهری تعاملی و ایجاد مناطق عمومی امن‌تر و خدمات بهتر برای شهروندان در هر سنی است.

اجرای پروژه‌های تردد دوستدار کودک در میلان

شورای شهر میلان باور دارد که همکاری نزدیک بین مقامات محلی و ساکنان برای تهیه و اجرای پروژه‌های متناسب با نیازها و خواسته‌های جوامع محلی ضروری است، بنابراین مقامات شهری میلان به سرپرستی شهردار شهر از ساکنان برای مشارکت در پروژه‌های توسعه میلان مطابق با نیازهای همه ساکنان به‌ویژه کودکان، دعوت به‌عمل آوردند. به‌عنوان بخشی از این پروژه‌ها، ساکنان و نمایندگان مقامات محلی در مورد طرح‌های توسعه شهری و راه‌های افزایش آگاهی در مورد ایمنی کودکان در ترافیک به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت.

میلان، شهری برای کودکان

مقامات شهری خاطرنشان کردند که طبق برنامه‌ریزی‌ها، مسیرهای منتهی به مدارس برای کمک به کودکان در مسیریابی شهر، به‌صورت کدبندی‌شده علامت‌گذاری و رنگ‌آمیزی خواهند شد. علاوه بر این، کلاس‌هایی در فضای باز سازماندهی می‌شود تا به کودکان کمک کند مهارت‌های لازم برای جابه‌جایی ایمن و مطمئن را برای خود توسعه دهند. این اقدام به آن‌ها کمک می‌کند تا طبیعت، شهر و جهان خارج از کلاس درس خود را کشف کنند.

اجرای پروژه‌های تردد دوستدار کودک در میلان

عضو شورای شهر میلان تأکید کرد که توسعه مناطق اطراف مدارس از طریق این پروژه‌ها به ارتقای خودمختاری پسران و دختران بسیار جوان منجر می‌شود. وی خاطرنشان کرد که پروژه‌ها از حمایت عمومی قوی برخوردار و با همکاری انجمن‌های محله طراحی شده است و به‌طور قطع موجب ارتقای یادگیری چگونگی تردد در فضای باز می‌شود.

کد خبر 728999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.