سلامت انتخابات ضامن مشارکت حداکثری است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم حفظ امنیت در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: سلامت انتخابات ضامن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات زمینه مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم را فراهم می‌کند.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته در هیأت بازرسی استان امیدآفرین است که از دغدغه‌مندی عوامل اجرایی در این راستا قدردانی می‌کنیم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: با مشارکت حداکثری و حضور قوی مردم ولایت مدار خراسان شمالی در انتخابات ۱۱ اسفندماه برگ زرین دیگری در استان رقم خواهد خورد.

حسین نژاد با بیان اینکه انتخابات پیش رو باید در چارچوب قانون و با رعایت تمامی ضوابط و بر اساس شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار شود، گفت: معاندان با شیوه‌های مختلف برای ایجاد یاس و ناامیدی برنامه‌ریزی کردند اما با وجود پشتوانه مردمی، با همدلی و اتحاد انتخابات سالم را شاهد خواهیم بود.

حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز در این جلسه سلامت در روند انتخابات را امر بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: سلامت در انتخابات امری ضروری است که در صورت مخدوش شدن آن مشارکت مردم تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مراقبت و نظارت بر روند اجرای انتخابات، وظیفه اصلی ناظرین و مجریان است و وقتی مردم متوجه شوند که افرادی به عنوان بازرس مراقب سلامت انتخابات هستند، این امر خود بستر امنیت و مشارکت حداکثری را فراهم می‌کند.

کد خبر 728966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.