برنامه یاریگران اجتماعی می‌تواند بازوی توانای مدیریت شهری باشد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه «یاریگران اجتماعی شهر» در راستای افزایش بهره‌وری اجتماعی و دانش‌افزایی کنشگران فرهنگی و اجتماعی در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برگزار شد، گفت: برنامه یاریگران اجتماعی می‌تواند بازوی توانای مدیریت شهری باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی در ویژه برنامه «یاریگران اجتماعی» منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی همچون حلقه واسط در مدیریت شهری است که تمام اتفاقات و خدمات در شهر و شهرداری را به هم وصل می‌کند.

وی افزود: ویژه برنامه یاریگران اجتماعی می‌تواند بازوی توانای مدیریت شهری باشد.

در ادامه این برنامه علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در پاسخ به سوال یکی از حاضران در این برنامه در خصوص قبوض عوارض مطالبی را بیان کرد که نویدبخش اتفاقات مسرت‌بخشی برای شهروندان است.

کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان نیز در این برنامه اظهار کرد: امروز یاریگران اجتماعی دور هم جمع شدند تا مسائل و معضلات منطقه خود را با کمک یک‌دیگر حل کنند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مطالعات صورت گرفته، سعی می‌شود تا از نظرات و همکاری فعالان فرهنگی در مناطق بیشتر استفاده کنیم.

در ادامه امان‌الله باطنی، رئیس مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به‌عنوان مدرس این جلسه، مطالبی را پیرامون مباحث معضلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی و تفاوت میان این دو و راهکارهای برون رفت و حل بحران را در این حوزه ارائه داد.

به گزارش ایمنا، برنامه یاریگران اجتماعی شهر در جهت افزایش بهره‌وری اجتماعی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در فرهنگسرای دستگرد با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی منطقه و مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 728952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.