اختصاص شعب ویژه رای‌اولی‌ها تا گمانه زنی برای لیست‌های انتخاباتی

بسته اخبار انتخابات ویژه اصفهان را در این خبر بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _جمعه بیست و هفتم بهمن_ وزیر کشور به اصفهان آمد و در جمع عوامل اجرایی انتخابات سخنرانی کرد.

احمد وحیدی گفت: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد، ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است، این افراد از اقشار مختلف هستند، به نحوی که حدود ۱۱۰۰ استاد دانشگاه، ۲۵۰ نفر از پزشکان، ۱۷۰۰ نفر از فرهنگیان، ۴۰۰ نفر قاضی و حقوق دان و ۱۷۰۰ نفر از بانوان بخشی از این شاکله هستند که زمینه رقابت را فراهم می‌کنند.

*فرماندار اصفهان هم اعلام کرده امسال شعب ویژه ای برای رأی اولی‌ها همراه با اجرای برنامه‌های شاد در مراکز مختلف در شهر اصفهان و روستاهای شهرستان اصفهان در نظر گرفته شده است و روز ۱۱ اسفند از همان ساعات اولیه جشن بزرگی ویژه میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) و مشارکت مردم در شهر برگزار خواهد شد.

*همزمان با اعلام اسامی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان‌ها اعلام شده است.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی و حجت‌الاسلام سید سعید حسینی در حوزه انتخابیه اصفهان معرفی شده‌اند.

*همزمان با اعلام لیست نهایی مجمع نیروهای انقلاب در اصفهان، یکی از نامزدهای مجلس که در لیست ۱۰ نفره در فرایند پایانی مجمع نیروهای انقلاب قرار داشت از ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

محسن نصری نوشت:

ضمن تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام، اینجانب محسن نصری، انصراف خود را از نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان اصفهان اعلام می‌نمایم.

ان‌شاءالله مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اصفهان در پرتو عنایات الهی و راهنمایی‌های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، با خلق حماسه سیاسی در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات، حماسه خود در روز ۲۲ بهمن را تکمیل می‌کنند و در عین اعلام بیعت و آمادگی محضر حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف با برگه‌های رأی در صندوق‌های اخذ آرا، دشمنان ایران اسلامی را مأیوس و توطئه‌های آنان را خنثی می‌نمایند.

همچنین منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بیش از پیش به خدمت صادقانه و جهادی به مردم می‌پردازند تا پیشرفت همراه عدالت در گام دوم انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی ظهور تحقق یابد.

*با تأیید صلاحیت تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات شور انتخابات در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های مختلف استان نیز بالاتر رفته است و رقبا در حال تلاش برای جلب آرای مردم هستند.

*گروه‌های مردمی نیز در سطح شهر اصفهان با برپایی تریبون آزاد در میدان انقلاب این شهر فرصتی برای شنیدن نظرات مردم فراهم کرده اند. این برنامه روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳٠ برگزار می‌شود.

کد خبر 728878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.