برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفیر پاک» در اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: مسابقه کتابخوانی سفیر پاک برگرفته از کتاب «پاکیمن و پسماندهای کاغذی» ویژه کودکان و نوجوانان با هدف آگاهی‌رسانی به دانش آموزان در حال برگزاری است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسائل زیست‌محیطی و اجرای مسابقات فرهنگی، مسابقه دانش آموزی سفیر پاک از بیستم بهمن سال جاری آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کتاب پاکیمن و پسماندهای کاغذی به‌عنوان منبع آزمون این مسابقه در نظر گرفته شده و فایل آن به همراه کلیپ‌های آموزشی مربوط به بخش‌های مختلف کتاب در سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک به نشانی www.isfpak.com قرار گرفته است و علاقه‌مندان شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به این پایگاه و ثبت عضویت در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: این مسابقه کتابخوانی با هدف آگاهی‌رسانی به دانش آموزان در راستای افزایش آگاهی و دانش زیست‌محیطی برگزار می‌شود و شامل دو بخش پاسخگویی به سوالات تستی و یا ارسال کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای با موضوع کتاب به سامانه اصپاک است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفیر پاک» در اصفهان

ساکتی گفت: قسمتی در سامانه اصپاک طراحی شده که شهروندانی که در زمان برگزاری این مسابقه با سامانه اصپاک همکاری داشته باشند، علاوه‌بر مشوق‌های ارائه شده در این سامانه می‌‎توانند با ثبت نشانی به‌صورت رایگان نسبت به دریافت فیزیک کتاب و پیکسل اطلاع‌رسانی مسابقه اقدام کنند.

وی با اشاره به جوایز این دور از مسابقات محیط‌زیستی ادامه داد: جوایز این دوره از مسابقات کتابخوانی ۱۰ دستگاه دوچرخه و ۳۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی است که بر اساس قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان و برندگان این مسابقات در اسفند سال جاری طی مراسمی اهدا خواهد شد.

کد خبر 728450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.