لزوم تلاش مضاعف برای ارتقای نمازخانه‌های بین راهی

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: طبق مواردی که درباره نمازخانه‌ها، وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی مطرح است، این امکانات نیازمند رسیدگی بیشتر است.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام ابراهیم رنجبر امروز _بیست‌وهشتم بهمن_ در هفتمین جلسه ستاد خدمات سفر استان اصفهان گفت: گردشگری از آموزه‌های دینی ما است و سیر در دنیا، در اسلام سفارش شده است.

وی افزود: طبق مواردی که درباره نمازخانه‌ها، وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی مطرح است، این امکانات نیازمند رسیدگی بیشتر است، بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و نسبت به مسئولیت خود این موضوع را پیگیری کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اینکه مساجد بین جاده‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود، گفت: یکی از این موارد مساجد در مجتمع‌های بین راهی است که بیشتر آن‌ها وضعیت خوبی دارد، دیگری جنب جایگاه‌های پمپ‌بنزین است که مبلغی را نیز برای نظافت و بهداشت دریافت می‌کنند، اما این موارد را رعایت نمی‌کنند که درخواست پیگیری داریم.

رنجبر تصریح کرد: تعدادی مساجد در ورودی‌های شهر وجود دارد که به این‌ها نیز باید کمک شود تا ارتقا پیدا کند، بنابراین باید تلاش کنیم سال جاری کمترین امتیاز متعلق به نمازخانه‌های بین راهی نباشد.

کد خبر 728437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.