ایمن‌سازی محورهای خراسان شمالی تا ۲۵ اسفند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از ایمن‌سازی و آرام‌سازی محورهای این استان تا بیست‌وپنجم اسفند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مشتری امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در کمیسیون اجرایی آئین‌نامه مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، خط کشی و نصب تابلوی علائم در محورهای مواصلاتی از یکم اسفند آغاز خواهد شد و ایمن‌سازی و آرام‌سازی محورها تا بیست‌وپنجم اسفند به پایان خواهد رسید.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی و شرکت زیرساخت اگر پروژه‌ای را در حال انجام دارند، تا هفته آینده باید آن را ارائه دهند تا برنامه جامعی برای کاهش سوانح رانندگی در ایام نوروز داشته باشیم.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی با اشاره به آمار پزشکی قانونی و پلیس راه در خصوص جان‌باختگان و مصدومان حوادث رانندگی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک این اداره کل با پلیس راه و شرکت زیرساخت می‌تواند سفرهای نوروزی را مدیریت کند و در کاهش جان‌باختگان حوادث جاده‌ای مؤثر باشد.

مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این جلسه تصریح کرد: به منظور کنترل ترافیک در ایام نوروز، گشت مشترک پلیس راه و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه راه و شهرسازی ایجاد، همچنین پروژه‌های در دست احداث در طول جاده‌ها از نظر ایمنی بررسی شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های آب، برق و گاز هم باید در اجرای پروژه‌های خود در این ایام، مسائل ایمنی را رعایت کنند.

رشیدی تاکید کرد: باید از هر تصادفی که در محورهای استان رخ می‌دهد یک گزارش آسیب‌شناسی در کمیته‌های ذیل کمیسیون اجرایی آئین‌نامه مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی تهیه شود.

کد خبر 728224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.